"Sinds deze maand hebben we ons Flory’tje een jaartje bij ons en dus dacht ik: ‘Ik zal maar eens een berichtje sturen om te laten weten hoe het met haar gaat’.
Het afgelopen jaar hebben we mogen genieten van deze gekke, actieve, onhandige maar vooral toch lieve meid. Ze heeft de harten van iedereen gestolen! Zelfs de poezen zijn bijgedraaid.
Haar favoriete bezigheden zijn spelen met haar bal of knuffelen met papa. Maar daarnaast houdt ze er van om naar de hondenschool te gaan. Vooral als haar kleine vriend Kamil er is, is het groot feest. Naast al dat spelen moet ze natuurlijk ook goed opletten. In ruil voor wat lekkers zal ze dan ook alles doen wat er van haar gevraagd wordt. Dit weekend studeerde ze dan ook met trots af en mag ze deelnemen aan wedstrijden. Wie had dat nu gedacht!
Kort samengevat is ons gezinnetje jullie enorm dankbaar om ons deze fantastische meid te bezorgen! Zonder haar zou ons gezinnetje niet meer compleet zijn.
Hartelijk bedankt voor de inzet en toewijding voor alle hulpeloze hondjes en in het bijzonder voor ons Flory’tje."
(NB, is het zusje van Flappy, die in Belgiรซ al heel lang in opvang zit. Lijkt helemaal niet bang te zijn, in tegenstelling tot haar broertje)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten