dinsdag 5 juli 2022

DRINGEND EEN (OPVANG)PLEK GEZOCHT VOOR VYRON 15213

Beste hondenliefhebber,


Ongeveer 3 jaar geleden heb ik via ACE Vyron als mijn hond naar Nederland laten komen. Vyron is een typische Mechelse herder. Nu 6,5 jaar oud. Waaks, maar erg rustig, stapelgek met mensen en goed en gedegen opgevoed. Luisteren naar zijn baas doet hij dan ook met plezier. Vyron heeft wel wat trekjes. Buiten interesseren andere honden hem nauwelijks, binnen is hij jaloers en duldt dan ook geen tweede hond. Ook jaagt Vyron op katten. Ik laat hem in de buurt uit aan de vaste lijn en hij mag alleen los in het bos. Vyron is geduldig en gaat graag met je mee in de auto. Door privรฉ-omstandigheden kan ik helaas niet meer voor hem zorgen. Ik hoop zo dat er iemand is die Vyron van mij kan overnemen. Verder is Vyron namelijk een fantastische mooie en lieve herder.
 

Meer informatie over Vyron vind je hier.

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten