zondag 1 december 2019

Gabber is jarig hiep hiep hoera 8 jaar.πŸŽ‚πŸŽ‚


Foto van Robert (Gabber)11331 in Spanje

Lieve Fabienne en Dirk,


Ook bij jullie is het binnenkort feest 20 jaar.🎈🎈🎈🎈
Ik heb bewondering voor jullie geweldig werk chapeau,πŸ’–πŸ’– iedere dag maar weer de schouders eronder en honden en katten helpen, en redden uit het dodingsstation.

Ook mijn grote vriend hebben jullie gered uit het dodingsstation, daar ben ik jullie nog iedere dag dankbaar voor Gabber is de invulling in mijn leven wij  genieten iedere dag van elkaar en daar kan ik jullie niet genoeg voor bedanken.

Ik hoop dat er nog vele hondjesπŸ•πŸ• en spinners 🐈🐈hun gouden mand mogen vinden.

Ik wil natuurlijk ook de  vrijwilligers πŸŽ‰ feliciteren met dit prachtige jubileum.

Bij deze wens ik iedereen hele fijne KerstdagenπŸŽ„ en een mooi gezond liefdevol 2020

Heel veel liefs,
Gabber  en Lilian😘😘





Geen opmerkingen:

Een reactie posten