donderdag 5 december 2019

Bobette ( Nieve ) en Binoche ( Estrella )


Beste Sinterklaas, beste Kerstman,
Veertien dagen geleden heb ik jullie een brief geschreven met de vraag of jullie een plaatsje hadden in jullie slede om genaamde BINOCHE ( SHIN Estrella ) terug mee te nemen naar Spanje of Lapland ( dit laatste leek mij het beste idee, hoe verder en hou kouder, hoe liever ) . Dat jong geweld … mijn speeltjes werden afgenomen, mijn eten opgegeten, mijn slaapplaats ingenomen, teveel om op te noemen. Maar, tijd brengt raad en … liefde … Daarom wil ik het retourtje van Binoche annuleren. Ik ben wat verdraagzamer en slimmer geworden : zij neemt mijn speeltje af, ik het hare – zij eet van mijn eten, ik van het hare – zij komt bij mij op het kussen liggen, wel beste Sint en Kerstman, het is zelfs gezelliger en warmer met twee. En nog een voordeel : als ik nu per ongeluk een putteke graaf in de tuin, kijkt men onmiddellijk de richting uit van Binoche😀.
Ik hoop dat jullie ook dit jaar veel asieldieren ( honden, katten, ezels , geitjes … ) naar een warme thuis kunnen brengen. Adopt , don’t shop, uit welk asiel de dieren ook komen, daar zijn jullie het zeker mee eens.
En kunnen jullie ook aan Tita Tovenaar , mijn grote voorbeeld en dikste vriendin , zeggen dat we haar allemaal nog heel erg missen ? En bedank haar ook uit mijn naam voor het sterretje ( Estrella ) dat ze ons gestuurd heeft.
Met beleefde hondenpootjes,
Uw Nieve ( SHIN ) Bobette.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten