woensdag 13 november 2019

In memoriam Rudy,...


Op zaterdag 2 november j.l. heb ik met heel veel pijn in mijn hart mijn Rudy laten inslapen. Bij alle andere kwalen (hartruisje, artrose op twee plaatsen, urineverlies waarvoor ik hem al drie jaar een luier omdeed) nam zijn spierkracht erg af, hij zakte regelmatig door zijn achterpoten. Hij beet zijn achterpoot kapot, de dierenarts zei, dat dat door pijn kwam. Doordat de spieren slonken viel hij ook af. Een injectie met anabolen hielp niet en toen de dierenarts zei, dat hij hoogstens nog twee maanden zou leven, heb ik besloten niet te wachten totdat hij helemaal zou aftakelen. Hij begon namelijk ook af en toe heel licht door zijn voorpoten te zakken, het lichamelijke verval ging dus snel.
Het was een hele moeilijke beslissing maar het was voor hem het beste en dat moet altijd prioriteit hebben.
Hij hield van iedereen en iedereen hield van hem, het is vreselijk dat hij niet meer bij me is maar ik ben dankbaar, dat ik de laatste zeven en een half jaar van zijn leven voor hem heb kunnen zorgen. Hij is voor altijd in mijn hart.
Ria



Geen opmerkingen:

Een reactie posten