zaterdag 2 februari 2019

In memoriam Mamie

Mijn lieve Mamie  .... je kwam meer dan 8 jaar geleden in opvang. Je was zo bang en depri na een tijd in dodingstation waar je gezwommen hebt om te overleven gelukkig hebben ze je gered en zat je eerst in Algeciras en daarna in de refugio waar je een jaartje zat. Eens in opvang bij mij ontpopte je tot een echte  hond met veel levenslust. Je was zo lief met elke opvangertje.  Je deed het hier zo goed, tot een jaartje geleden uw hoofdje niet meer mee ging,...dementie. Maar toch bleef je doorgaan met hulp. Zelfs boswandelingen waar je uw weg verloor deed je zo graag, de trap op en af ging niet meer.  Je ging meer en meer achteruit tot je nu niet meer wou  .... je gaf het op ....eten dat deed je zo graag. Hebben we je laten gaan met zoveel verdriet, Mamie ik zie je zo graag, nu ben je ervan verlost...Ben jij bij mijn Harry ... Arco ... Jimmy en Shanti. Rust zacht mijn lieve meid. Zal je nooit vergeten ....tot later  LOVE YOU💔


Geen opmerkingen:

Een reactie posten