maandag 4 juni 2018

Lompy

Ik wilde toch graag laten weten hoe het met Lompy gaat. Toen mijn kinderen en ik Lompy zagen was hij heel enthousiast en blij ons te zien. We hebben hem meegenomen naar huis zonder problemen, hij sprong gelijk de auto in. Ook de nachten gaan zonder problemen en hij kan goed opschieten met mijn andere hond. Hij is een blije enthousiaste lieve Rottweiler en we hebben hem Lenny genoemd, daar luistert hij al goed naar. We wonen vlakbij het bos en hij loopt aan de riem, dat gaat goed en hij leert snel. Het strand is ook vlakbij en hij vindt het geweldig. Ik ga ook met hem op puppy cursus en hij is bij de dierenarts Zwarte Zee geweest, die ook geholpen hebben bij ACE in Malaga. Hij is gek op kinderen en speelt graag met andere honden en is gek op knuffelen, al denkt hij zelf dat hij nog klein is en een schoothondje dus hij klimt regelmatig op schoot. Hij heeft ons hart gestolen en we zijn heel erg blij met hem. 

Groetjes, Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten