vrijdag 1 juni 2018

DAGBOEK - Gordo, 6 kg, geen klauwen meer en een zwaar gehavende poot,...

Gordo is mijn naam, ik ben een poes van 6 kg,… Mijn klauwtjes werden uitgehaald door mijn baasjes, ik kan me niet meer verdedigen,… Deze week ben ik van het terras gevallen,… Ik heb een pootje dat er zwaar aan toe is,… Toen bracht mijn baasje me zwaar gekwetst naar het dodenstation, hij moest me niet meer,… Momenteel  zit ik in het dodenstation en wacht ik tot ik word vrijgegeven,… Intussen zit ik met een poot die zwaar gehavend is, met een enorme pijn en angst om te sterven,… Mijn pootje heeft dringend verzorging en hulp nodig,… Ik ben een gewone poes, wel flink uit de kluiten gewassen,… Wie helpt me mijn pootje opereren ? Wie haalt mij hier uit ?







Huiver bij het bekijken van de beelden, zo in en in triest!!

Meer informatie over Gordo vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten