donderdag 3 mei 2018

Pico,...in opvang in België

Ik was Bacardi maar nu noemen ze mij Pico. Ik heb een heleboel energie in mijn niet al te groot lijfje. Dat wil dus zeggen dat ik die energie dagelijks kwijt moet zien te spelen. Dit kan door veel met mij bezig te zijn . Wandelen doe ik zeer graag en waar het mag en veilig is loop ik ook graag vrij rond. Als ze mij dan roepen, ga ik zeer graag naar hen toe want luisteren dat is toch iets wat elk hondje zou moeten doen vind ikzelf. Ook heb ik liefst gezelschap van een ander hondje, reutje of teefje, mij gelijk want ik hou van alle honden. In huis ben ik na een wandeling of energieverbruik vrij rustig en ga ik doorgaans ergens rustig liggen nagenieten. Omdat ik nog zo jong ben heb ik nog wel af en toe guitenstreken in mij. Dit uit zich in het stelen wat mijn interesse heeft maar dit doe ik enkel als er niemand is dus eigenlijk ben ik niet zo graag lang alleen. Op de wandelingen blijf ik graag in de geburen van mijn consequent baasje want daar voel ik me vrij van alle stress. Fietsers en joggers laat ik in zithouding rustig passeren. Spelende kinderen ouder dan 6 jaar vind ik niet erg maar kleine drukdoende kleuters hebben niet zo mijn voorkeur omdat die rare geluiden maken en te druk doen. Ook voel ik me niet zo goed met katten, die heb ik liever niet in mijn omgeving omdat mijn jachtgedrag dat niet zo toelaat. Kortom, baasjes met enige hondenervaring die me niet te lang alleen laten, en een speelkameraadje, is voor mij het van het. Het gezin waar ik momenteel verblijf, die zeggen dat ik serieuze vorderingen heb gemaakt en een zeer vriendelijk hondje ben. Ikzelf zal, als je mij adopteert, je zeker niet teleurstellen. Liefs Pico


Meer informatie over Pico vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten