vrijdag 22 december 2017

Proza inzake Tekek 13923

Sinds kort heet ik Perry en dat vind ik helemaal prima! Mijn oude naam Tekek ligt in Nederland niet zo lekker in de mond begreep ik. Nou ja het maakt mij niets uit hoor, ik luister toch wel. Mijn nieuwe baasjes kwamen al vrij snel tot de conclusie dat ik een bijzonder rustige perro ben met een hoog knuffelgehalte en een zeer lief karakter! Ze vinden me zelfs intelligent. Zelf vind ik het fijn dat ik in alle rust en gezelligheid oud mag worden. De reis naar Nederland op 13 december 2017 was best spannend hoor, ik ging voor het eerst op reis in een echt vliegtuig. Die dingen heb ik uiteraard wel eens zien vliegen maar erin zitten is echt iets anders. Gelukkig vlogen er nog een paar maatjes met me mee die ook geadopteerd zijn. We zijn een week verder nu, een week waarin ik een volwaardig lid van het gezin ben geworden! Alle nieuwe dingen pik ik best goed op en ik heb zelfs al kennis gemaakt met de Nederlandse bossen en een Nederlandse hondencursus. Gelukkig mag ik zijn wie ik ben en begrijp ik al heel veel, hier en daar nog een beetje sturing nodig maar met mijn gezonde dosis leergierigheid zal dit vast goed komen allemaal, claro que si!

Bijgaand ook wat leuke foto's van zijn eerste week.

Hele fijne en gezellige feestdagen gewenst voor iedereen!

Hartelijke groeten van Seppe, Vincent en Silvia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten