maandag 8 augustus 2022

In memoriam: Gompy

Berichtje van een bedroefde adoptante: "Ik liep samen met mijn stoere Gompy❤ in mijn arm ons laatste rondje. En de dag erop, op 05-08-2022 heb ik afscheid genomen van jou.  Het is goed zo.


Op 11 juli 2008 zijn jij en je zusje Balou❤️ bij ons komen wonen. Jullie geschatte leeftijd was toen 6/7 jaar.

Ik weet nog hoe jij in het begin voor je zusje ging staan als iemand in de buurt kwam.
Gelukkig vertrouwde je ons snel.

Ach klein jochie van mij...wat zal ik het missen om jou....bij ons buiten altijd zien rond te lopen.
Weer of geen weer. Je genoot  ervan.


Rust zacht lief stoere Gompy❤️ Ik heb je begraven bij je zussie Balou.
Geef je zusje ❤️ een dikke knuffel.

Bedankt voor jullie vertrouwen en liefde😘😘





Geen opmerkingen:

Een reactie posten