maandag 28 december 2020

Update Linus

Hoi allemaal,

Weer even een berichtje van Linus. Ik ben nu bijna een jaar bij mijn baasjes en heb het reuze naar mijn zin. Mijn maatje Sam en ik zijn echte broers en omdat Sam blind is, heb ik toch wel stiekem een beetje zijn leiderschap overgenomen. 

Dit jaar was dus mijn eerste kerst in Nederland en daar kon een kerstfoto niet ontbreken. Van mij had het niet echt gehoeven maar goed, soms ontkom je er niet aan. 

Mijn baasje houdt van veel en lang wandelen en wij mogen altijd mee. Heerlijk langs het water of in het bos. Ik luister zo goed dat ik altijd los mag. In het begin niet hoor, dat is heel langzaam opgebouwd. Ze wist me zoveel vertrouwen te geven dat ik nu zonder problemen los kan. Maar alleen in het bos en bij het water, niet langs de straat en in de woonwijken.

Ik heb echt geluk gehad en daar ben ik iedereen dankbaar voor.  

Lieve mensen van ACE, jullie maken het verschil en geven voor elke hond weer licht in de duisternis. Ik wens jullie samen met mijn maatje Sam en mijn baasjes een heel goed en gezond 2021. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten