zondag 3 februari 2019

Pluchita is gekukkig in haar nieuwe haven !!

Ik laat jullie even weten dat alles goed gaat met Pluchita. Ze loopt hier rond alsof ze hier altijd al geweest is. Ze had heel veel vlug ons dagelijkse dingentjes door.
Ze is nog heel speels en nieuwsgierig, loopt graag mee met mij overal in het huis en is van bijna niets bang. Ik vind het zalig dat ze vaak bij mij is. Ze luistert ook goed als ze eens iets niet mag doen. Ze vindt haar spelletjes zelf uit, want ze is gek op kleine balletjes (sponzen) en hengeltjes. Zo neemt ze een balletje mee naar boven, laat het van de trap rollen en loopt er dan achter. Als ze wilt dat je het gooit dan komt ze het brengen. Met Djuke klikt het ook nog altijd goed en ze wassen elkaar lief aan de oren. 
Ik voel me zo geprijsd met Pluchita dat alles goed verloopt van in het begin. Ze gaat ook naar buiten en durft wel eens over de omheining te kruipen maar loopt enkel even rond de omheining en terug. Als ik haar roep dan komt ze onmiddellijk.
Ik hoop dat het dit jaar een goed jaar wordt met veel adopties.
 
Vele groetjes,

Asheley








Geen opmerkingen:

Een reactie posten