maandag 22 oktober 2018

Jody...

Een reisje door de tijd...
Linksboven: april 2012 tijdens mijn stage bij Ace in Spanje 
Midden boven: eind 2014 bij Ace in Spanje
Rechtsboven: weerzien januari 2015 bij Ace in Spanje 
Linksonder: mei 2015 toen ze mee naar huis mocht 💖
💖💖
Midden onder: midden 2017
Rechtsonder: september 2018
Wat een transformatie een hond kan ondergaan in 6,5 jaar tijd. 3 jaar asiel en 3,5 jaar thuis.
Een langzitter was ze, 3 jaar asiel.. en doodsbang voor elke vreemde die maar in haar buurt kwam in het asiel. Een hondje uit de bange gang... 
Maar nu, een onwijs vrolijke en lieve meid vol levenslust!
Wat ben ik zo ontzettend trots op mijn meisje!
Vandaag, 21-10-2018, mag zij alweer 7 kaarsjes uitblazen! Ik hoop dat ik nog heel lang mag genieten van mijn bijzondere meisje. Want bijzonder en speciaal is ze zeker 💖
Liefs Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten