woensdag 7 september 2016

Mail aan de klachten commissie.

Geachte klachten commissie van adoptiebureau ACE Charity,

Mij, prins Frans, is vorige week ter ore gekomen dat ik geadopteerd ben en jullie organisatie daarin bemiddeld heeft.
Mijn adoptie " moeder" heeft niet eens het fatsoen gehad mij dit zelf te vertellen maar mijn zusje ,die achteraf ook niet mijn echte zusje blijkt te zijn, heeft mij dit verteld!
Zij is ook geadopteerd via jullie.
Blijkbaar zijn alle broertjes en zusjes hier geadopteerd !!!
Mijn schok was zeer groot en ben dat nog niet helemaal te boven.
Misschien dat een doos kipkluifjes mijn trauma wat kan verzachten maar ik krijg er hier telkens maar 1 tegelijk! Dat valt me al een beetje tegen !!
(En ik moet van Olli zeggen dat Olli ook nog niet over het trauma heen is.. ) 
bewijs foto's hieronder
Maar er is meer!
Nu ik weet dat ik geadopteerd ben, ga ik, Prins Frans, daarom toch eens navraag doen of er een klachtencommissie is bij het adoptiebureau ACE.
Mijn vraag is namelijk of er verplichte richtlijnen zijn ten behoeve van mijn dagelijkse verzorging?
Ik prefereer namelijk enkele basisbehoeften waarvan ik redelijkerwijs mag verwachten dat men aan deze behoeften voldoet!
Zo zou ik graag een kleedje krijgen waar ik helemaal op pas en niet dat mijn achterwerk alsnog op kale stenen moet liggen. Het kleedje die ik van mijn zogenaamde moeder kreeg voldoet daar niet aan! 
Zie foto

Dat kan echt niet hoor!
Ik zou ook graag een slaapplekje krijgen voor de nacht die ik niet hoef te delen met andere adoptie kinderen en nu ik al 1 jaar ben, is het wellicht tijd dat ik mijn eigen slaapkamertje krijg en niet nog steeds bij mijn -niet echte -papa en mama in bed hoef te slapen ! 
Zie foto  ..

 Kan toch niet!!
Zo krijg ik ook mijn voeding niet vers! Overdag opgedroogde samengeperste brokjes van iets en S'avonds vlees uit een blik!!! Een blik!! Elke dag!! Kan toch ook echt niet!!! 
Zie foto  
wat wij adoptie kinderen elke dag moeten zien te verteren !! Waardeloos!!!
En dan de bank!!! Een drama!! Wij kunnen niet eens languit allemaal op de bank. Veel te klein!! Je koopt toch een bank waar alle kinderen fatsoenlijk op passen!!! 
Zie foto 6 van de waardeloze bank!


Als ik in een dooie muis wil rollen moet ik dat toch zelf weten!! Maar neeeeee... Dat mag ook al niet!! En wat nog erger is! Ze hebben een bubbelbad, maar ik! Ik, prins Frans moet in bad in de GOOTSTEEN!!! gootsteen! Ik PRINS Frans in de gootsteen?????? 
Zie bewijs nr 7!! 😡

Ik ben klein van gestalte ( niet van karakter) en daardoor kan ik niet eens zelf op de eettafel komen wat mijn broertjes en zusjes wel kunnen (stiekem) en ik eigenlijk alleen maar een trapje nodig heb om op de eettafel te komen en zelfs die KRIJG ik niet!!! Aaarrgggggg..
Hoe kan dit huishouden goedgekeurd zijn voor adoptie?
Maar ik heb mijn vermoedens want ik denk dat het vriendjes politiek is bij jullie organisatie !! Mijn adoptie vrouwtje werkt volgens mij bij jullie he???
Heeft zij wel de hele wettelijke procedure doorlopen?
Ik denk het niet he!!!
Maar omdat prins Frans ook niet de moeilijkste is, zal ik het deze keer door de pootjes zien op voorwaarde dat jullie erop toezien dat mijn behoeften alsnog aangepast worden aan mijn voorkeur..
Ik zal dan overwegen om hier te blijven ..
Was getekend,
Prins Frans..
🐾

1 opmerking:

  1. Resolutie aangenomen in solidariteit met Frans, Prins, door Bodegeuro's Maatke en Maaike, M&M
    Overwegende dat klachten van Prins Frans rechtvaardig en tevens weloverwogen zijn.
    Overwegende dat wij hier ongeveer hetzelfde lot ondergaan, hebben wij- in vergadering bijeen- het besluit genomen om onze onvoorwaardelijke steun te verlenen aan de gerechtvaardigde kalchtencampagne van de heer Prins Frans.
    In drievoud ondertekend op 8 september 2016 te Antwerpen
    De heer Maatke (M
    Mevrouw Maaike (andere M)
    Getuige: de heer Léon
    ps: Bericht aan Mevr.Jongeleen.
    Gelieve bovenstaande resolutie NIET te willen publiceren op uw blog teneinde te voorkomen dat onze tweevoeter het zou kunnen lezen en er dan alles zou aan doen om de revolutie de kop in te drukken.

    BeantwoordenVerwijderen