zondag 11 september 2016

Knut

Hallo,
Ik ben Knut (voorheen Juul). Twee jaar geleden hebben ze mij gevonden in Spanje en was ik er niet zo best aan toe. Ik werd opgevangen in het asiel. Mijn huidige baasjes zagen mij op internet en hebben meteen gebeld. Ik was acht jaar en bleek na een bloedtest leishmania te hebben. Mijn baasjes besloten mij een goede oude dag te bezorgen. Ik kwam een beetje verward en in paniek aan op het vliegveld en wilde het liefste heel hard wegrennen. Eenmaal aangekomen bij mijn nieuwe thuis heb ik geen moment hoeven te wennen, na een halve dag was het mijn thuis! (De spelende foto was op dag drie!) Ik had een mand, vrienden, eten, wordt bijna elke dag gekamd en ik woon op een grote boerderij waar ik heerlijk kan rondwandelen.
Inmiddels ben ik tien jaar en maak ik nog steeds wandelingen, voel me fit en heb het enorm naar mijn zin. Lieve vrijwilligers, bedankt voor mijn gouden mand! (Met mijn kleine vriendje paco gaat het ook nog steeds heel erg goed. Hij heette bij jullie Quintes 4849.)

Poot van Knut (en van mijn vrienden)  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten