donderdag 8 september 2016

Bella voorheen Bianka.

Met Bella gaat het fantastisch. Zij is helemaal gewend , ze is echt heel lief en  makkelijk in huis met bv even alleen thuis blijven  vooral met haar grote vriendin Jet die hier heel vaak  is. Zij  is ook heel erg gehecht aan mijn dochter  met  kinderen  die zijn hier ook veel . Zij heeft net weer haar inentingen gehad en volgens de dierenarts is ze zo gezond als een vis Ik kan niet anders zeggen  dat het  heel goed gaat
We hebben een blije hond en een blije bazin  wat  willen we nog meer.
Ik stuur je een paar fotootjes, en ik hoop dat het goed gaat met Ace en alle medewerkers. 

Jullie doen fantastisch  werk  en ik wens jullie veel succes voor alle hondjes.

Groetjes,
Loekie Brandhoff en een poot van Bella!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten