Pagina's

zaterdag 8 mei 2021

Viko is 1,5 maand bij ons.

In het begin was hij nog erg bang. Inmiddels laat hij steeds meer van zijn karakter zien en is hij wat minder bang. Hij heeft zelfs voor het eerst geblaft!  Viko is een leuke en energieke hond die graag gaat rennen. Ook vindt hij het leuk om mee te gaan in de auto (en heeft zelfs zijn plekje achter het stuur gevonden).    Wij denken dat het helemaal gaat goedkomen met hem! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten