Pagina's

zaterdag 8 mei 2021

Paco (Indalo) doet het super goed.

Ik geniet iedere dag van hem. Op de hondencursus vindt hij eindelijk de tunnel nu ook leuk maar springen is het allerleukste. Alhoewel de tweede stok iets lastiger is😄😄 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten