Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Pagina's
▼
zaterdag 8 mei 2021
Paco (Indalo) doet het super goed.
Ik geniet iedere dag van
hem. Op de hondencursus vindt hij eindelijk de tunnel nu ook leuk maar springen
is het allerleukste. Alhoewel de tweede stok iets lastiger is😄😄
Geen opmerkingen:
Een reactie posten