donderdag 3 september 2020

Dagboek van Fabienne - Imogen,... Met jou ga ik mee !!!

We hadden net een terrasje gedaan, heel even tussendoor, ergens in de campo,… Toen ik mijn handen ging wassen, zat ze daar, vlak voor de deur,… Toen ze me zag ging ze op haar rug liggen en mocht ik haar buikje wrijven, en ze volgde me waar ik ging,… Toen ik vroeg of zij bij iemand hoorde kregen we te horen dat het een straathond was die gedumpt was, en daar nu maar wat rond hing in de hoop wat eten te vinden of iemand die zich over haar zou ontfermen,…

Toen we naar de auto liepen, ging ze gewoon mee, ze voelde aan dat er een positieve verandering voor haar aan kwam,… Het is een schatje,… Ze komt stilaan los en is een en al vriendelijkheid, een vrolijk, goed meisje,… Haar karakter is ook top maar ze is nog mooi ook,…

Ze gaat een flinke dame worden en heeft dus beweging nodig, een grote tuin, en een heel gemotiveerde familie of baasje, want ze moet nog heel veel leren,…




Meer informatie over Imogen vind je hier.
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten