dinsdag 26 mei 2020

HET VERHAAL VAN GEMA,... ZO BELANGRIJK ZIJN ONZE OPVANGGEZINNEN!!


Zondag 17 mei, na bijna twee jaar in opvang vertrok je naar jou eigen huisje. Voor jou het grote geluk, voor mij...
Vrijdag kreeg ik nog een mailtje, slaap er een nachtje over, is het voor Gema haalbaar na deze tijd, of wil je haar liever zelf houden, dan zetten wij een stap opzij.
Deze woorden hebben me echt geraakt, jou nieuwe baasjes willen alleen het beste voor jou.
Hier kon je niet jezelf zijn, onze Roxy was te druk voor jou. En ik, mijn taak als opvangmama was om jou al mijn liefde te geven en voor jou te zorgen, tot...de juiste baasjes langskwamen.
Wij hebben lang moeten wachten, maar het is gelukt.

Bedankt aan de familie die Gema in haar hart gesloten heeft. Bedankt om me foto's, filmpjes en updates te sturen.
Geniet van jullie Omaatje (nieuwe naam).
Klein meisje voor altijd in mijn hart.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten