zondag 29 december 2019

Wij, Jody, Marie-Sol en Lady-Jane hebben een zwaar hondenleven!!


Goedendag,

Onze mammie had n.l. bedacht, daar wij  echte jachthonden zijn, we het veld in moesten om een gans, hert, of haas te vangen! Ze had de braadpan al op het vuur gezet!!, Ze droomde inmiddels al van gebraden ganzenborst,reerug of,hazenbout, ze zat alleen al bij de gedachte  te kwijlen, dus ja, wat moeten we dan?
Tja, met frisse tegenzin wij het veld in.

Maar mijn mammie is soms zo dom, ze moet toch nu zolangzamerhand wel weten dat ik, Lady-Jane mijn vriendjes niet kan bijbenen op mijn korte beentjes.. 

Ha!! gelukkig!!, heb ze weer gevonden,

nu maar net even doen alsof we vreselijk op jacht zijn, maar.. mammie weet niet dat we sinds een paar maanden allen geen wild meer eten, nou ja, behalve uit een blikje haha.
Dus, de  braadpan blijft  in die zin leeg, moet ze maar iets anders op verzinnen, koopt ze maar een Gourmet-schaal bij de plaatselijke Supermarkt, lekker makkelijk, wij hoeven er niets voor te doen, maar kunnen  er wel lekker makkelijk van mee smullen!
En wij, wij rennen met ons allen vol goede moed het Nieuwe Jaar tegemoet!!! 

Lieve hondengroeten van Jody,Marie-Sol en Lady- Jane, daarbij wij wensen alle honden ook een goed , gezond en liefdevol leven toe!

Naschrift mammie Tieske,
Oke, nu is alle hoop vervlogen op een heerlijk gebraad in welke vorm dan ook, voor de zoveelste keer hebben hun trouwe hondenoogjes mij totaal om de tuin geleid.
Maar…even in alle ernst, zou ik dit willen missen, o.a. het feit dat Lady-Jane sinds kort op mijn keukentafel ligt te slapen en op het moment dat ik dit zie, ze zich heerlijk ligt uit te rekken , en dit dus volkomen normaal vind…
Marie-Sol en Lady-Jane voor mekaar niet onder doen qua eten en op schoot moeten...
Jody er zich maar bij aanpast, zit soms te kijken, my god, die meiskes ook altijd, maar voelt vlekkeloos aan wanneer zijn kans gekomen is….j
Nee, dit zou ik dus echt niet willen missen, ook van mij een prettige Jaarwisseling en een goed en gezond 2020!!
Tieske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten