vrijdag 22 november 2019

Rosalie nu 3 weken bij ons.


Drie weken is Rosalie nu al bij ons.  Zoals elke puppy is zij ofwel de liefste hond of de kleine deugniet die je kan hebben.  Een lang slaper hebben wij er nog niet kunnen van maken, 7 uur ’s morgens en Rosalie is paraat om de dag te beginnen.  Na een plasje in de tuin, krijgt Rosalie haar 1ste maaltijd. Nadien is het wachten op de dagelijkse wandeling, omstreeks 10 uur vertrekken wij voor een wandeling door het bos. Rosalie wandelt elke dag tussen de 2 en 3 kilometer, waarbij elk grassprietje, elk takje moet besnuffeld worden. Er wordt kennisgemaakt met andere honden en wandelaars. Bij thuiskomst is er platte rust. Rosalie heeft een voorkeur om met haar oranje balletje te spelen.  In de namiddag doet zij eerst haar siësta, is ze wakker dan ligt er een kauwbeentje klaar.  Omstreeks 17 uur komt zij dan haar 2de maaltijd vragen, waarna ze de tuin in wil voor een plasje en een kakje.  Wanneer mijn baasjes hebben gegeten, mag ik bij het vrouwtje in de zetel en lig ik op haar schoot.  Om 21.30 vindt ik dat de dag lang genoeg is geweest, ik ga slapen in mijn bench.
Zie hier de dag van Rosalie, tot volgende week.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten