dinsdag 15 januari 2019

Opvangertje Gema

Ik denk dat ik het begrijp,baasjes willen zolang mogelijk van hun hondenvriendje genieten.Een pupje of jong hondje ,wandelen ,knuffelen,lekker eten,staartje in de lucht,onze gesprekken samen...ieder baasje kan het zich zo voorstellen.
Dag na dag,jaar na jaar,ook wanneer het hondensnoetje grijzer wordt,de liefde tussen ons blijft.
Mijn snoetje is nu al een beetje grijs,maar ik heb als pup,puber,jong hondje hier alleen van kunnen dromen,dag na dag,jaar na jaar.
Mijn leven is pas begonnen toen ik gered werd door Shin,lekker eten,verzorging,knuffels.

Gema,vijf maanden geleden werd ik opvanghondje en kreeg de naam Emma.Vier vriendjes,knuffelen,staartje in de lucht,wandelen,lekker eten,mandje dekentje...het is me gelukt,met geduld en liefde en geruststelling.
Het leven waar ik van gedroomd heb,is na al die jaren uitgekomen,bijna dan toch.Een eigen huisje,daar wacht ik nog op.
Daarom wil ik even aan mijn toekomstig baasje laten weten,onze snoetjes worden grijzer,maar al is het maar een dag,twee dagen,maanden,een jaar,of jaren ,gewoon geliefd worden is voor ons het belangrijkste.
Liefde,belangrijk voor jong en oud.





Meer informatie over Gema vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten