zaterdag 23 december 2017

Bruno

Hallo allemaal,
 
Ik ben Bruno en ben al vanaf mei j.l. bij mijn nieuwe familie,
waar ik het super naar mijn zin heb. Ik heb een bullen broertje
Radjah, die al een beetje lui is, maar is ook al bijna 10 jaar.
Maar ik zal geen Bruno heten, als ik hem niet uit de mand krijg om
toch te spelen met mij, want ik ben super actief.
Maar met mijn 1e Kerstmis in Heerlen wil ik en mijn familie alle
medewerkers van ACE en al mijn vriendjes die er nog zitten, een
hele mooie Kerst wensen en een gezond en gelukkig 2018, en dat
al mijn vriendjes maar vlug een gouden mandje vinden.
 

 Fijne feestdagen van Louis, Greet, Radjah en Bruno


1 opmerking:

  1. Hallo,Bruno.Ik ben Chico ( ace Draco ) en woon in Swalmen vlakbij roermond. Ik ben hier sinds maart en vier ook voor t eerst kerst .Ook ik heb n maatje Benji uit Polen. Supergezellig ook met de 2 poesen. Ik wens je fijne kerstdagen en n fijn 2018 .xxxChico.

    BeantwoordenVerwijderen