Pagina's

woensdag 7 januari 2026

Cooper in de sneeuw

Hij is er niet percé fan van, want het is toch koud spul. Een wandelingetje vindt hij prima maar spelen en dollen in de sneeuw nou niet echt leuk, want sneeuw is hoe dan ook water en Cooper vindt water alleen maar lekker als het op kamertemperatuur is als drinken, verder ècht niet. Maar hij ziet er wel heel knap uit in de sneeuw. 

Lieve groetjes van ons. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten