Op 22 november 2014, meer dan 10 jaar geleden, heb ik Lotje
in Eindhoven op mogen halen.
Zij heeft al die jaren van een gelukkig leven kunnen genieten.
Vandaag is Lotje 11 jaar geworden. Een zeer goede leeftijd voor een Sharpei. Ondanks haar
leeftijd is zij nog levenslustig en heeft soms ook uitgelaten momenten.
Lotje van harte gefeliciteerd en nog een fijne tijd toegewenst
Jouw baasje
.jpg)
.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten