Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Pagina's
▼
woensdag 12 februari 2025
Rey is thuis.
We haalden Rey uit het dodingsstation. Een zieke geest had
hem in zijn snuit brandwonden toegbracht. Verder was hij sterk verwaarloosd.
Hij kwam vanmorgen bij zijn nieuwe vrouwtje aan, die hem met open armen
ontving!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten