Zo mooi om te zien dat Jody ook blijft waken tijdens zijn slaap over zijn inmiddels nieuwe hartsvriendinnetjes, Maggie-Mae en Marie-Belle .
Jody, die immers vorig jaar zijn beide
vriendinnetjes Marie-Sol en Lady -Jane binnen zeer korte tijd moest verliezen ,
daarbij zelf ook nog 2 operaties moest ondergaan vanwege kanker in zijn
onderlip, wat vooralsnog nu goed lijkt te gaan.....
Maar ben zo trots op hem dat hij vanaf het eerste moment
eerst Maggie-Mae en daarna Marie-Belle totaal heeft geaccepteerd, hij geeft hun
beiden regelmatig kusjes en likt hun oogjes schoon, zo lief..
En de meiskes,beide komend vanuit de Broodfok,
hebben nu inmiddels ervaren dat een hond van het mannelijk geslacht.geen
enkele bedreiging meer voor hen zal zijn, want Jody is al voor 10 jaar terug
gecastreerd., dus vanwege het ontbreken van de overtollige mannelijke hormonen
is hij een soort van vriendin geworden.
Nu wil ik niet zeggen dat Jody daardoor een watje is
geworden, nee, integendeel,hij voelt zich nog altijd de enige man in huis
dus belangrijk, maar hij heeft het ook zo verdiend!!!.
Liefs, Tieske en de 3 spanieltjes
Geen opmerkingen:
Een reactie posten