Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Pagina's
▼
donderdag 13 mei 2021
Mette en Tequila
Mette en Tequila doen het
beiden heel goed, ze spelen heel wat af samen. Mette (ACE Myrie) hebben we nu
van september en is uitgegroeid tot een flinke Mastina. Tequila, onze border
collie, adopteerden we nu bijna drie jaar geleden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten