Pagina's

donderdag 10 december 2020

Tomas

Ik ben Tomas.
Mijn trieste en spijtig genoeg niet alleenstaand verhaal :
Ik ben een zeer mooie, verstandige en (te) zachtaardige Epagneul Breton van 2 jaar en 4 maanden en ik kom uit Spanje (lid van de Europese Unie!). Ik deugde niet als jachthond want, ik moet het inderdaad toegeven, ik houd niet van geweerschoten, geblaf en geschreeuw. Daarom dumpten ze mij ginder zonder pardon in een vreselijk dodingstation om mij te laten afmaken.... ik was mijn eten niet langer waard.
Gelukkig werd ik op het nippertje gered door de lieve mensen van ACE-SHIN en die vonden een thuis voor mij. Ik woon nu al 4 weken in Borgloon en ik denk dat dit geen droom meer is maar een echt happy end... ik word hier niet meer geslagen of gestampt. Ik moet zelfs niet meer vechten om genoeg te eten en het is nog lekker ook.
Weliswaar ben ik mijn nieuwe leven nog niet helemaal gewoon. Ik duik nog steeds weg als er lawaai is, zelfs als iemand mij wil strelen of als er ergens een grote hond blaft.... ik heb nog tijd nodig en misschien kan ik sommige nare ervaringen wel nooit meer vergeten maar ik doe mijn best.
Zelf heb ik al een ACE-hondje virtueel geadopteerd, de Marnix, ook een Bretoentje, en hij mag nu ook naar een warme en welverdiende thuis. Ik denk dat ik ga proberen om gelukkig te worden, dat ik mij schandalig ga laten verwennen en dat ik ervan ga genieten samen met mijn baasjes en mijn nieuwe vriendjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten