Aan iedereen van ACE.
Bedankt dat jullie ons hebben gered!
Ik, Abuelo grote zwarte oude meneer van 12+ jaar, ben nog maar net
een week in m'n nieuwe thuis.
En jullie zien dat we al goede vrienden zijn met elkaar.
Het gaat heel goed met mij.
Ik leer m'n spieren weer te gebruiken en maak steeds een langer
wandelingetje.
En daarbij heb ik hele goede manieren. Ik loop aan de lijn, ben
zindelijk en superlief.
Hartelijke groet van:
Abuelo, Jeanneke, Gridje en Lara (Nieuwe naam Das, Millie, Grietje en Doortje) en baasje Magda

Geen opmerkingen:
Een reactie posten