Lieve Fabienne
en Dirk en alle vrijwilligers.
Het is vandaag
alweer 21 jaar geleden dat jullie zijn begonnen met ACE/SHIN.
Ik heb
bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en speciaal in deze moeilijke
tijd.
Ik ben jullie
dankbaar dat jullie mij hebben gered van het dodingstation en met mij heel veel
vriendjes en de meesten hebben allemaal een GOUDEN MANDJE mogen vinden, dank
zij jullie hebben vele een geweldige vriend in hun huis mogen ontvangen,
want er gaat niets boven DIERENLIEFDE.
IK hoop dat
mijn vriendjes die nog in spanje zijn ook snel hun goudenmandje mogen vinden.
Ik heb mijn
slingers om en vier het hier samen met mijn vrouwtje.
Hangen jullie
ook de slingers op, want dat moet je in het leven altijd blijven doen.
Blijf gezond en
wij hopen dat jullie dit prachtige werk nog vele jaren mogen blijven doen.
Chapeau.
Liefs en hele
dikke knuffels van mij en mijn vrouwtje.
4 pootjes van
Gabber

Geen opmerkingen:
Een reactie posten