Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Pagina's
▼
donderdag 10 mei 2018
Odina is thuis!
Ze is op haar gemak en heeft een vriendje gevonden! Heel bijzonder hoe snel ze door alle beestjes hier geaccepteerd werd! Odina woont boven bij ons en slaapt in onze slaapkamer achter ons bed omdat ze niet graag alleen is. Wij vinden dat super knus en zijn verliefd Groetjes van Ingrid en Edwin Bos
Geen opmerkingen:
Een reactie posten