donderdag 11 augustus 2022

Pippa (ACE Asra)

Nieuws over Pippa van haar vrouwtje: "Graag geef ik een update over Pippa 4 maanden nadat ze haar gouden mandje gevonden heeft. Na enkele weken wat timide te zijn na de grote reis van Spanje, kwam ze al heel snel uit haar schulp. Ze is super aanhankelijk (niet enkel met mij, maar ook met al mijn vrienden en familie), gaat supergraag op wandel en kan veel oneindig knuffelen. Ze laat zich altijd op haar rug vallen voor mijn voeten,  zodat ik haar buikje goed kan aaien. Ze komt overal met mij mee naartoe en vergezelt mij tijdens mijn loopjes. Het is wel duidelijk dat ze haar kostje heeft moeten bijeenscharrelen, aangezien ze elke vuilniszak uitvoerig besnuffelt en elk papiertje gaat inspecteren of er geen eten in zit. Daarnaast is ze ook liever niet te lang alleen, maar gelukkig heb ik geweldige buren en vrienden die op haar passen als ik een dag naar kantoor moet. De laatste weken begint ze ook met andere hondjes te spelen in het park, altijd even speels en zachtaardig. Pippa is echt het allerliefste hondje!" 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten