zondag 7 augustus 2022

In memoriam Marley (ACE Fritz)

Heb 10 jaar terug bij jullie stagegelopen en ben toen helemaal verliefd geworden op 1 van jullie honden.

Toen begon ons mooie avontuur in Nederland je bent samen met mij mee naar huis gevlogen. 

Je was altijd mijn beste vriendje achtervolgde me overal en al snel was je koosnaampje Ducky van de duck tape. 

Je bent vaak mee op vakantie geweest en je hebt leuke honden vrienden maar ook mensen vrienden ontmoet.

Helaas kreeg je een kwaadaardig gezwel in je bek waar niks aan te doen was.

Je bent 11 jaar oud geworden en ik heb zo verschrikkelijk van jou genoten.

Bedankt Fabienne en de rest van de leuke vrijwilligers en stagiaires die toen aanwezig waren voor deze allerleukste liefste voor mij een hele geweldige hond die ik zo erg ga missen!! 

Rust zacht Marley (ACE Fritz) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten