vrijdag 16 oktober 2020

Verhaal Tiburon

Hallo allemaal,

Ik ben Tiburon, dat betekent in het Spaans haai.

Ze hebben mij zo genoemd om dat ik een kleine onderkaak heb. Een haaiebekje

Verder heb ik niets van een haai, ben lief voor andere hondjes al vind ik grote honden toch wel een beetje eng. Poezen vind ik interessant en kindjes een beetje onvoorspelbaar maar ik doe ze niets.  

Mijn nieuwe baasje noemt mij Tiby en ik ben nu een jaar bij haar.

In het begin begreep ik haar niet zo goed. Ze was niet blij, dat hoorde ik aan haar stem, omdat ik aan haar meubels zat te knagen wanneer zij mij even alleen liet. Ik had er geen idee van dat je niet overal en vooral niet in huis mocht poepen en plassen. Met veel geduld heeft zij mij geleerd dat dat op straat moet. Ik krijg ook regelmatig een bot, dat vind ik fijn.

Nu is op straat gaan heel leuk, ze neemt een balletje mee en als ik het balletje terug breng wanneer ze het weg gegooid heeft krijg ik een complimentje.

In het jaar dat ik bij haar ben heeft ze mij regelmatig mee op reis genomen en gaan wij ook vaak wandelen en lopen wij door de bergen en langs de zee.

Ik wordt nog wel een beetje zenuwachtig als ze mij even alleen laat maar ze komt iedere keer weer teug en het gaat steeds beter.

Wanneer ik echt niet mee kan ga ik bij hondenvriendjes logeren, daar kan ik fijn in het gras hollen en zijn ze net zo lief voor mij.

Ik ben blij dat ik zo’n fijn huis heb gekregen.

Tiby

De eerste kennismaking.

Wandelen in het bos

Naar de kapper geweest

Chillen in het zonnetje

Naar het strand

Spelen bij mijn vriendjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten