maandag 19 oktober 2020

Sjoeke en Bolt (Ace Javi)

Ik ben Sjoeke, ik woon nu toch al ruim 7 jaar bij mijn baasjesIk ben zo wat overal waar mijn vrouwtje is. Sinds twee en een halve week is er nog een vriendje bij. Echt een kleine witte raket! Mijn vrouwtje zegt dat hij ons gezinnetje komt versterken. En eerlijk?! Eerst vond ik de gedachten om mijn vrouwtje te moeten delen niet zo geweldig. Soms is het nog een beetje gek. Maar ik ben ondertussen verslingerd aan die kleine stuiterbal.

Ik ben Bolt, allé zo noemen ze me hier. Ik was ooit Javi uit het doding station. Wist je dat ik hier naast Sjoeke en ons vrouwtje ook nog toffe mini-mensjes zo gek krijg dat ze met me spelen?! Stoeien met Sjoeke is dagelijkse kost. Net als het knuffelen met het vrouwtje. Als wij onze riempjes zien springen we alle twee. Jaaaa, we gaan naar het bos! Wat zijn we jullie dankbaar om ons thuis te brengen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten