maandag 26 oktober 2020

Rosalita ref. nr. 17735 en Piccolino ref. 17687 het gaat goed met de hondjes

Met Piccolino en mijn hondje Tammie gaat het heel goed.

Ze snuffelen samen in de tuin en slapen vlak bij elkaar op de bank.

Piccolino een echte vagebond,; behoedzaam maar hondsbrutaal als het om lekkere hapjes gaat. Hij springt via een stoel op de eettafel en heeft de boodschappentas geplunderd vanmiddag. Mijn keesje kijkt met bewondering toe.

Met Rosalita en Tammie gaat het ook goed, alleen is Rosa nog wat bang. Ze durft niet op de bank te slapen , dus heb ik een mandje onder de tafel gezet.Vanaf daar bekijkt ze alles.Soms springt ze op mijn schoot om even te knuffelen en dan gaat ze weer.Ze is een klein schatje.Als er eten is stapt ze wel over haar angst heen.

Mijn complimenten voor  Ace.

Ook de overdracht was perfect geregeld.

De honden goed verzorgd, tegen vlooien en wormen behandeld, Dank jullie voor alles

Prettige avond,

Leontine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten