zondag 18 oktober 2020

Killo, nu Bo-bo of Boke

Ik heb Killo, nu Bo-bo of Boke, deze mooie Siamees bij jullie
geadopteerd zo'n twee-tal weken geleden. Het is een fantastische kat, zo
ontzettend lief en zacht, een echte knuffelaar. Hij heeft zich heel snel
gesetteld in mijn appartement, slaapt heel veel op mijn bed, dit is
ondertussen zijn favoriet plekje geworden. Ook s'nachts slaapt hij bij
mij, hij zou alles doen om aandacht en knuffeltjes te krijgen. Alhoewel
hij ontdekt werd in erbarmelijke staat in een Spaanse kattenkolonie is
hij  ooit een huiskat geweest, dat is wel zeker.  Hij voelt zich pas
veilig bij mensen. Ik heb een paar mooie foto's genomen, op zijn
krabpaal (met zicht op zee!), en deze wil ik graag met jullie delen.
Deze kat zou ongeveer 8 jaar zijn, dus mensen aarzel niet om een ouder
dier ook een kans te geven, ze wennen even gemakkelijk als jongere
dieren, alles hangt af van de voorgeschiedenis en het karakter van het
dier. Ouderdom speelt echt geen rol.

Liefs

Marianne 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten