vrijdag 16 oktober 2020

Dagboek van Fabienne - En waarom ik niet ?

Yarah is een hondje dat optimistisch en vrolijk binnen kwam, samen met haar vriendje Babydoll die ondertussen al meer dan een jaar bij haar baasjes is, maar onze Yarah had dat geluk nog niet. Toen Yarah binnen kwam was ze goed met alle andere honden, maar mettertijd werd dit steeds moeilijker, waardoor ook haar adoptie moeilijker werd,… Maar ik vraag me af of zij, eens in een huis en thuis, niet weer de oude Yarah zal worden,…

Ik zou haar het liefst in een thuis zien waar ze alleen is, dan heeft ze alle aandacht en liefde van haar baasjes voor haar alleen. Ze is een grijze krullenbol, met een hoog knuffelgehalte voor de mensen om haar heen en hun vrienden, iedereen houdt van Yarah,… Alleen lopen we tegen het probleem aan dat ze hier niet gek is op andere honden.

Ze is erg vermagerd van de stress, ze is niet meer de Yarah van toen en geeft het stilaan een beetje op,… Daarom willen wij deze lieve hond, die al door een hel ging, eens extra in de kijker zetten,… Er moet toch iemand onze Yarah in huis willen nemen en gelukkig maken,… Ik ben ervan overtuigd dat Yarah een heerlijke goede lieverd is, met veel vriendschap en veel liefde om te geven. Ze is een van onze zorgenhondjes die dringend naar huis moeten, maar wel doordacht en met zekerheid.

Wie wil mee helpen deze lieve hond eindelijk gelukkig te maken? Deel en verspreid het woord,… Wie weet,… Het zou haar eindelijk zo gelukkig kunnen maken,…

Meer informatie over Yarah vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten