maandag 3 augustus 2020

Sendra


Ondertussen ben ik bijna 10 weken in België bij mijn baasjes en ik stel het hier nog steeds heel goed.
In het begin was ik heel bang op straat en liep ik met mijn staart tussen mijn pootjes maar dankzij de hondenschool en mijn baasjes heb ik geen schrik meer en loop ik met mijn staartje in de lucht.
Het is leuk om op het speelpleintje in de buurt met mijn balletje te spelen en op de hondenschool heb ik al twee goede vriendinnen, Luna en Fientje een Border Colie en een Fox Terriër.
Deze week heeft de dierenarts mijn laatste melktandje getrokken want deze wou maar niet uitvallen en er zat vuil tussen mijn twee tanden, ik was wel een paar uur van de kaart en had erna grote honger.
Ik stuur je nog wat foto's door van mezelf want ik ben echt fotogeniek.

Dikke hondenpoot van Sendra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten