vrijdag 5 juni 2020

Vida (ACE Maya)

Vida is nu 4 maanden bij mijn andere hondje Zara en mij, thuis. Het gaat supergoed!

Ik heb het idee dat ze eenmaal hier, eindelijk echt kon opbloeien en groeien; letterlijk en figuurlijk. Ze was erg mager en klein voor een hondje van 1,5 maar inmiddels ziet ze er stukken beter uit.

Ze is heel speels, vrolijk, lief en lijkt heel dankbaar. Ik hoef haar naam maar te zeggen of ze komt knuffelen. Ze is ook dol op Zara, wiens gedrag ze echt kopieert, heel leuk om te zien. Soms dagen ze elkaar uit als echte zusjes maar ze spelen en slapen ook lief samen.

Ik ben erg blij met die kleine schat in huis en het is mijn mooiste aandenken aan de 3 weken vrijwilligerswerk bij ACE.

Bedankt voor alle goede (na)zorgen!

Groetjes Eveline en een pootje van Zara en Vida.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten