zondag 31 mei 2020

Vivie. (Ace Valquiria)


Hallo, ik ben Vivie.

Dinsdagavond kwam ik toe na een lange reis in België. Mijn nieuwe baasjes en hun hondje Julio (ace Julio) kwamen mij halen om naar mijn nieuwe thuis te gaan. 
Na een lange autorit kwamen we aan.

In het begin vond ik alles een beetje spannend en moeilijk. Maar mijn plaatsje in de zetel heb ik vlug gevonden 😉
Nu begin ik het ritme van mijn baasjes al een beetje te leren kennen.

Mijn nieuwe vriendje vond het in het begin niet zo leuk om alles te delen met zijn nieuwe vriendje... 
Maar ik ben heel braaf geweest en plotseling vond hij me toch leuk.
Nu crossen en spelen we heel leuk samen.
We vinden het leuk om op ontdekking te gaan in de tuin...
Ook slapen in het gras vind ik heerlijk!

Beertjes kapot bijten en met de bal spelen vind ik ook heel leuk.

Ik ben ook al twee keer gaan wandelen. Gelukkig loopt mijn vriendje voor mij, want auto's, fietsen, schapen, vreemde geluiden... Dat zijn nog heel rare dingen die ik nog moet leren kennen. Maar ik leer heel snel bij👍

De kindjes van mijn baasjes zijn ook heel lief voor mij, ik weet hun aandacht wel te vinden 😉. 

Kortom, ik wil hier nooit meer weg👍❤️

Vele groetjes aan al mijn vriendjes in Spanje die nog op een gouden mandje wachten...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten