woensdag 27 mei 2020

Gisteren bloeide hij nog volop....


Hallo lieve dierenvrienden,
Zat gistermorgen te genieten van mijn Bieslook, vol met mooie paarse bloemen waar de bijen
dol op waren zo te zien.
Had nog nooit zo uitbundig gebloeid.
Echter….
Marie-Sol en Lady -Jane bleven gisteravond wel errug lang buiten tijdens hun plasje.
Daarbij, toen ze in huis kwamen en bij mij op de bank ploften bespeurde ik een soort van
uien-geur uit hun beider mondje.
Kon het eigenlijk niet goed plaatsen, tot vanmorgen..
Kwam buiten en zag het meteen, ALLE mooie bloemen van de Bieslook waren foetsie!!
Afijn, de daders zijn bekend, ze hebben de Bieslook met hun beide dus gisteravond keurig netjes van zijn bloemen ontdaan, geen steeltje is er geknakt.
Ben ik hier blij mee? Nou, echt niet!
Ben ik boos op ze? Nou ook echt niet, kan er eigenlijk wel om lachen, hoe bedenken ze het!
Heb nu eerst maar het tuinhekje dicht gedaan, want in die tuin heb ik afgelopen week ook nieuwe bloemen gepoot.
Afijn. het houdt je van de straat haha.

Lieve groeten van de Bieslookvreters, Jody en van mij, Tieske.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten