zondag 5 april 2020

Martinus


Vandaag was het zo ver. Toch wel een knoop in mijn maag. Van de spaanse straten naar een liefdevol thuis. Jij hebt de gave om ieders hart te stelen. Zelfs de grootste sikkeneur kun jij laten smelten. Wij hebben jouw leven niet verrijkt,  maar jij die van ons.
Jou opvangen was leuk,  hard werken soms maar heel waardevol. En jou loslaten valt me zwaar. Maar ik weet dat jouw nieuwe lieve baasjes jou kunnen geven wat je zo nodig hebt, meer nog dan ik. Wat ga jij een verwend hondenkind worden bij hun. Ik gun jou echt de wereld, je verdient het zo. Maar vandaag staat de mijne even stil. Ik was er op voorbereid. En ik zou het zo weer over doen. Dag lieve vrolijke Martinus. Geniet van je verdiende gouden mand.

Dikke kus je opvangmama.

P.s. complimenten voor de aanbeveling van martinus bij ons gezin. De match was perfect! Een erg fijne eerste opvang ervaring. Ook Erna is een waardevol bezit. Zij stond altijd met raad en daad klaar voor mij en martinus.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten