vrijdag 24 april 2020

Ik maak pastelkrijt tekeningen om de hondjes te helpen! Komaan


Mijn naam is Alexandra, ben het gelukkig baasje van 5 ACE SHIN hondjes,!
Allemaal geweldige viervoeters !
Om mijn hulp bij te dragen aan de achterblijvertjes in Spanje die het nu enorm moeilijk hebben 
en nog niet naar huis kunnen, wil ik graag tekeningen maken om hen te steunen.
Hun verzorging, hun eten, hun leven moet toch kunnen verder gaan…

Hoe gaat dat in zijn werk ? Hoe wil ik dat gaan doen ?

Het idee is om per hond op A3 formaat 50 Euro te vragen.
Twee honden op hetzelfde formaat 75 Euro, ik teken op Jet pastelkrijt op papier.
Ik stort elk bedrag aan ACE SHIN, 
De verzendingskosten doneer ik zelf aan ACE SHIN   Je kan mij mailen op  anakinzero@me.com
Alvast heel erg bedankt !!   Laat mij maar starten voor deze lieverds !!   

groetjes  Alexandra S M L Vallinga -Schleepen 








1 opmerking:

  1. Ze zijn prachtig. Stuk voor stuk. Kunstwerkjes zijn het. Ik had Alexandra gevraagd om Kareltje, de chi, en Frenske , de dwergpinscher, te tekenen. Het is zó mooi geworden. Een kunstwerkje voor het leven. En ook nog een goed doel gesteund! Blij ermee.

    BeantwoordenVerwijderen