zaterdag 25 april 2020

Hoeveel kun je van een dier houden???


Als ik Arya zie, maakt mijn hart een sprong, plof ik bijna uit elkaar van liefde voor haar.
Mijn ACE-Arya (12332) is het mooiste cadeau ooit gekregen....

Ze helpt me door de moeilijke Corona-tijd heen. Ze geeft me veiligheid in de nacht tegen mijn buik onder de dekens.
Ze is eerlijk, blij, puur en gul met haar affectie voor mij.

Ik dank Fabienne en haar team in Spanje, dat ze deze hond met 2 operaties een kans hebben gegeven en dat ik haar mocht adopteren.

Lieve mensen....steun deze integere organisatie.
Met adoptie, als virtueel adoptant of met een gift.
Laten we alsjeblieft samen ervoor zorgen, dat ACE blijft bestaan met al het goede werk voor onze honden en katten!


Mayke en Arya






Geen opmerkingen:

Een reactie posten