zaterdag 25 april 2020

Gema,...na twee jaar eindelijk een fijn thuis gevonden dankzij haar opvangmama.


Lees hieronder het mooie verhaal van haar opvangmama:

Twaalf augustus 2018 kwam je in opvang,een klein verlegen, toch graag geknuffeld, maar een echte brompot naar de roedel toe.
Met de nodige rust, gewenning, routine kon je met de andere hondjes door een deur, ze werden vriendjes. Je werd zelf wat vrolijker, losser en zelfs speels.

Maar toen kwam Roxy, lief maar zot jong en overal moest haar neus tussen. Emma lag terug heel de dag in de mand en ik merkte terug haar onzekerheid.
De twee dames hebben zelfs mekaar in de haren gehangen.

Heel toevallig kwam ik terug in contact met Sandy Vanschoonbeek(vw), ze heeft met Emma gewerkt (dierncommunicatie) en speciaal bachbloessems op maat voor Emma gemaakt. En ja terug een vrolijke losse Emma, speels en de twee geven mekaar nu ruimte.
Dus woensdag 22 maart besloot ik Emma een thuis te geven en er voor te gaan. Donderdag 23 maart er kwam een mailtje, een pre voor Emma.
Nadien een telefoontje van een zeer lieve mevrouw die Emma een heel mooi leven te bieden heeft.

Zo blij voor Emma, een eigen rustige thuis. Maar ik kan haar niet vertellen dat ik haar niet in de steek laat, ik ben de springplank naar een gelukkig leven.
Lieve Emma, Lieke, Emmeke denk aan de fijne tijd, niet aan weer een vertrek, wees gelukkig.
Ik zal er altijd voor je zijn, maar denk niet meer aan mij, laat je nieuwe baasje je verwennen en ga ervoor.

Aan al de wachtende in Spanje geef nooit op ooit komt er een dag dat het jou beurt is❣️



Geen opmerkingen:

Een reactie posten