dinsdag 25 februari 2020

Pablo heeft het naar zijn zin...........


2 december 2019 was het dan zover; Ik, Pablo, ging op reis naar Nederland naar mijn nieuwe baasjes. 
Ik vertrok uit Malaga en vloog naar Rotterdam. 
Mijn nieuwe vrouwtje riep me in het Spaans😁 
Voor mij was het liefde op het eerste gezicht.  
Toen ik uit mijn bench mocht gaf ik haar gelijk een pootje zo blij was ik iets te herkennen. Ik heb 3 nieuwe (vaste oppas) baasjes gekregen en ze waren gelijk verliefd op mij. Tijdens de reis in de auto gluurde ik steeds naar ze. In Zwaag aangekomen wist ik gelijk de waterbakken te vinden maar hè hier was toch nog een hond? Ik kwam erachter dat ze een hond hadden gehad die  op mij leek en hij heette Boomer. Hij is 19 jaar geworden. Helaas is hij er niet meer maar rook hem nog wel. Mijn baasjes riepen soms ook tegen mij per ongeluk Boomer a Pablo  maar dat vond ik niet erg hoor 😉 De eerste dagen werd ik super verwend kreeg cadeautjes zoals een speelolifant   een touw  en snoepjes. Ook kreeg ik een stropdas en een leuke strik. Maar wat was dat hè een jasje?  Ja het is wel koud hier dus nu heb ik het lekker warm en met regen krijg ik een regenjas. Wat is dat voor herrie,...vuurwerk 🎉nou daar ben ik heel bang voor en óók onweer vind ik niet leuk maar ik mag dan boven komen. Van mijn baasjes mag ik eigenlijk alles ze houden echt van mij dus ik dacht afgelopen 2 weken ja dit is mijn huis ik ga ze bewaken en dat doe ik best goed. Met suc6 heb ik zelfs de scooter van de buren gered! Ik had door dat ze hem aan het stelen waren dus heb ik hard geblaft en mijn nieuwe vrouwtje (mammie) kwam gelijk en zag de dieven vluchten. Ik ben gek op spelen en knuffels, alleen ben ik best nog wel bang voor andere honden maar als ik blaf dan blijven ze wel weg🤗 
groetjes van pablo 🐕 
p.s.ik ga hier nooit meer weg.🍀



Geen opmerkingen:

Een reactie posten